Stratégiai Marketing és Toborzó Iroda ellátja a következő feladatokat:
a) kari marketing stratégia, marketing mix kidolgozása, márkaépítés,
b) piackutatások lebonyolítása, célcsoportok folyamatos feltérképezése,
c) a Kar kommunikációs anyagainak elkészítése,
d) a Kar toborzási marketing koncepciójának és stratégiájának megtervezése és kivitelezése a Magyar, Angol és Német Programok esetében,
e) a kari honlap beiskolázási tartalmainak megtervezése, üzemeltetése,
f) toborzáshoz kapcsolódó rendezvények szervezése, lebonyolítása, g) a nemzetközi toborzó ügynökségekkel való kapcsolattartás és együttműködés.
AZ iroda küldetésnyilatkozata
Irodánk hiteles, naprakész információkat nyújt a felvételi eljárás bármely szakaszában a kar iránt érdeklődő, jelentkezés előtt álló, jelentkező diákok és döntésbefolyásolók (szülők, pedagógusok) számára. A Karon lévő hallgatók irányában nyitott, humánus, empatikus, együttműködik a kari hallgatói szervezetekkel. Szakmailag elhivatott, a minőség és az eredményesség mellett elkötelezett, törekszik a szervezetet támogató személyes kompetenciák fejlesztésére, értékteremtésre. Kreatív gondolkodást fejlesztve, hatékonyságra, rugalmasságra, válaszadói képesség fejlesztésére törekszik, képes a változó igényekhez alkalmazkodva állandóan megújulni.